A parti di a tavula è e sedie, ùn ci hè micca assai più chì entra in una sala di pranzu. Di sicuru, ci pò esse un momentu di carru di bar divertenti o un armariu di vetrina di cena, ma pudemu probabilmente tutti d'accordu chì a tavola hè u caratteru principale. Ancu s'ellu ùn hè micca l'unica superficia chì avete per l'uggetti decorattivi, a tavula di pranzu hè prubabilmente a zona di riunione primaria è ancu a prima cosa chì a ghjente nota quandu entra in a stanza. Allora decoru bè hè di primura! Cum'è u stilu di a vostra tavola di caffè, a vostra tavola di a sala di pranzu meriteghja una attenzione extra. Avanzate, truvate più di una decina di idee è cunsiglii, è poi ricreate i vostri preferiti.
Figurine di giardinu
Des figurines d'oiseaux en pierre animent cette grande table à manger dans une ferme con?ue par Hadas Dembo de Mise en Scène Design. Un candelabru francese vintage (pendu induve ci era una volta un fienu) stabilisce un tonu delicatu, mentre chì i mobili durable aghjunghjenu un aria di sensibilità. U tavulinu stessu hè un frammentu di marmura proveniente da una vechja fabbrica di cioccolata in Vermont. Una brocca piena di fiori freschi tagliati hè l'adattamentu perfettu per una sala da pranzu formale ma storica è accogliente.
Figurine di metallu
Una grande figurina d'ovu d'oru d'oru robba u focu annantu à questa tavola da pranzu vintage Hans Wagner in un spaziu cuncepitu da Shawn Henderson. Pigliendu l'appliques di bronzu, i pendenti è i candelabri, Henderson prova chì mischjà metalli è legni (armarii in mogano scuro, travi invecchiati sopra, pavimenti di quercia imbiancati è schernu di palissandro) hè un modu forte per approfondisce l'ànima di a stanza mentre si appiccica. una paleta simplice.
Una cullizzioni di fiori
Una cullizzioni di vasi facenu chì sta tavola di pranzu classica in una casa di Alexandra Kaehler si senti fresca è piena di vita. Ci piace chì l'arrangamenti fiurali sò tutti coordinati mentre i vasi sò una varietà di alture è forme per a coesione è a variazione.
Miniatura
Una figurina chjusa in una vitrina face un centru inespettatu in questa sala di pranzu cuncepita da Juan Carretero. Questa sala di pranzu di circa 1790 in a regione Catskills di New York ci fa svenire. U tettu hè dipintu di un blush high-gloss, chì dà à a stanza un splendore di candele è veramente rinfurzà a splendida moquette Art Deco. U cuntrastu di e sedie di pranzu muderni curvy contru u ritrattu in cornice dorata hè ancu più frescu.
Grande Catch-All
In questu casu, u mutivu di a barca attrae l'ochji è mantene u centru di a tavula di pranzu chjaru per un grande catch-all and matching glassware.
Tovaglia di dichjarazione
"I Bauer vulianu una casa chì si sentia elegante ma super pratica è divertente", spiega a designer Augusta Hoffman di stu prughjettu. "Sò sempre divertenti è dumandanu un spaziu per accoglie comodamente grandi riunioni. A tavola in a sala di pranzu si allarga per 25 persone. Invitati o micca invitati, a tovaglia divertente aghjunghje un spiritu vivu à tuttu u spaziu, è riscalda e superfici dure.
Decanter
In questa sala di pranzu di Raji RM, l'opera d'arte à grande scala ancora a stanza è dà u tonu. Mentre parla à u set di pranzu classicu è sconces, l'ossi di a stanza parenu muderni. Un decanter è un vasu simplice facenu a stanza pronta per divertimentu.
Sculptural Place Settings
Tuttu in questa sala di pranzu cuncepita da Cara Fox hè stata ispirata da a tavola in mostra in l'angulu, da i stampi è u schema di culori à l'abbellimenti tradiziunali di pittura di pavimenti è tetti. In quantu à a tavula di pranzu, i bordi scalloped ponenu u tonu per i tovaglii arrotondati è i ciotole ruffled.
Ceramica Raccolta
In una sala di pranzu minimalista, aduprate a vostra tavola per vede i vostri pezzi di ceramica preferiti. Quì, in una sala di pranzu cuncepita da Workstead, ciotole è vasi portanu caratteru.
Occhiali colorati
Invece di un grande vasu cintrali, u designer è pruprietariu Brittney Bromley hà spargugliatu parechji vasi d'argentu più chjuchi è li riempia cù i stessi fiori chì i playoff quì schema di culori di a tovaglia.
Oggetti di scultura
Questa sala di pranzu moody cuncepita da Anne Pyne prova chì formale ùn significa micca necessariamente pignola ! I tessuti ricchi di tonalità di gioielli è i strati lussureggianti di mudelli aiutanu, ma sò usati cun moderazione, cusì a tavola di a galleria d'arte è l'attrezzatura di luci ponu ancu affirmà un tonu più seriu è seriu. U decoru di u tavulinu presenta un culore di accentu per u toccu ghjustu di cuntrastu.
Plateau Circular
Robert McKinley Studio hà purtatu u mutivu di u circhiu à a vita cù una luce pendente di carta sferica, ma hà aghjustatu u cuntrastu affinchendu i rivestimenti di a finestra cù pittura nera, pondu un tappettu quadratu nantu à i pavimenti di cimentu, è appiccà un picculu quadru classicu doratu. Una Susan lazy nantu à u centru di a tavula aghjunghjenu personalità è faci più faciule per ghjunghje à u salinu.
Planter
Una ombra assolata di carta da parati di sisal cunnetta a cucina aperta à a sala di pranzu è a separa da a zona di seduta in questa grande stanza cuncepita da Halden Interiors. A piantazione hè abbastanza grande per stà u so propiu, è u splendidu centru di calendula parla à u schema di culori in tuttu.
Candelieri assortiti
Cuncepitu da Martha Mulholland per Jacey Dupree, sta tavola di sala di pranzu hè stata arricchita cù una cullizzioni di candelabri è un lussureggiante bouquet di fiori. Truva un bellu equilibriu trà formale è casuale.
Mini piante
Quale hè bisognu di arrangiamenti fiurali quandu pudete avè una mostra eccentrica di succulenti è piante invece? In questa sala di pranzu cuncepita da Caroline Turner, u decoru di a tavola di a sala di pranzu parla à l'arburi verdi fora.
Any questions please feel free to ask me through Andrew@sinotxj.com
Tempu di post: 26-oct-2023