A chaise lounge, "chaise longue" in francese, hà inizialmente guadagnatu pupularità trà l'elite in u 16u seculu. Puderete esse familiarizati cù pitture à l'oliu di donne chì si stendenu in vestiti eleganti chì leghjenu libri o chì si mettenu sottu à una lampadina fioca cù i pedi alti, o i primi disegni di boudoir di donne chì si mostranu in a so stanza senza nunda, ma i so gioielli più belli. Questi ibridi di sedia / divano hà longu servitu cum'è l'ultimu signu di ricchezza, avè a capacità di rilassate tranquillamente cù i vostri pedi è senza cura in u mondu.
à u mumentu di u turnu di u seculu, l'attrici cercanu chaise lounge per seducente photoshoots cum'è unu di l'ultimi segni di bellezza femminile. à u tempu, a so forma hà cuminciatu à cambià, facenduli più funziunali è versatili per i salotti di lettura muderni è ancu i spazii esterni.
Lasciate à l'ingenuità di i diseggiani di mobili di a mità di u seculu per ricreà u stilu di rilassazione per a vita muderna. Fighjemu un ochju à alcuni di i più emblematici chaise lounge di a mità di u seculu è sedie di a mità di u seculu cù poggiapiedi.
Dopu tuttu, sti lettini sò diventati alcuni di i pezzi di mobili più famosi di a mità di u seculu!
Sedia a drizza bandiera Hans Wegner
Si dice chì u designer di mobili danese Hans Wegner hè statu inspiratu da u disignu di a Flag Halyard Chair mentre era in una gita in spiaggia cù a so famiglia, chì currisponde à u stilu di sta sedia avvolta in corda di colore sabbia. Se vi trovate à pusà in unu, saria difficiule di fà qualcosa ma rilassate per via di l'inclinazione prufonda di sta sedia abbracciabile.
Wegner hà avutu un altu valore in mostra u scheletru è l'ingegneria di i so pezzi è mantene i strati esterni simplici in u disignu. à pusà nantu à e corde hè un grande ritagliu di pelle d'ovinu di capelli longu è un cuscinu tubulare strappatu à a cima per chì a vostra testa pò riposà cunfortu. A pelle d'ovinu hè dispunibule in stampa solida è maculata è pudete truvà l'opzioni di cuscini in pelle o linu, secondu u stilu di u vostru spaziu.
Un mudellu originale di l'anni 1950 di sta sedia hè vindutu recentemente per più di $ 26,000, però, pudete truvà ripliche per circa $ 2K da Interior Icons, France & Son, è Eternity Modern. A Chair Halyard faria un accentu eccellente per un divano di pelle scura o davanti à porte di vetru scorrevule chì si affaccianu nantu à un paisaghju boscu privatu.
Eames Lounge Chair è Ottoman
Charles è Ray Eames eranu un'icona di felicità in a vita dopu a guerra. Eranu partenarii in a vita è in u disignu, creendu alcuni di i disinni americani più ricurdati di l'anni 40-80. Ancu s'ellu u nome di Carlu era spessu l'unicu ricunnisciutu in i cataloghi à l'epica, hà passatu assai tempu per favurizà a ricunniscenza di a so moglia, chì ellu hà cunsideratu cum'è un cumpagnu uguale in parechji di i so disinni. L'Uffiziu Eames hè statu altu in Beverly Hills per un pocu più di quattru decennii.
à a fini di l'anni 50, anu designatu a Eames Lounge Chair è Ottoman per a cumpagnia di mobili Herman Miller. U disignu hè diventatu unu di i sedie più emblematiche di a mità di u seculu cù poggiapiedi. A cuntrariu di alcuni di i so altri disinni chì sò stati fatti per esse pruduciutu à pocu costu, sta sedia è u duo ottomanu cercanu di esse una linea di lussu. In a so forma originale, a basa hè rivestita di palissandro brasilianu è u cuscinu hè fattu di pelle scura tufted. Dapoi u palissandro brasilianu hè statu scambiatu per un palisandru di palissandro più sustinibili.
Carlu pensava à un guanti di baseball quandu hà ghjuntu cù u disignu - imaginate u cuscinu di fondu cum'è a palma di u guantu, i braccia cum'è i diti esterni, è i diti longu cum'è u supportu.
A pelle hè destinata à sviluppà un aspettu purtatu in u tempu. Questa sedia seria senza dubbitu u sediu più ricercatu in una sala di TV o cigar.
Chaise Lounge Eames in plastica stampata
A Chaise Plastica Molded, cunnisciuta cum'èLa Chaise, Piglia un stile cumplitamenti sfarente di u Lounge di pelle chì avemu ghjustu passatu tempu à circà. L'Eames Molded Plastic Chaise Lounge hè statu inizialmente pensatu per un cuncorsu in MOMA New York à a fini di l'anni 1940. A forma di a sedia hè stata ispirata da a scultura Floating Woman di Gaston Lachaise chì celebrava a forma femminile. A scultura presenta a natura curvy di una donna in una postura reclinata. Sè avete tracciatu l'area seduta di a scultura, pudete quasi allineà perfettamente cù a curva di a sedia icònica di Eames.
Ancu ben elogiatu oghje, era pensatu chì era troppu grande quandu hè statu liberatu per a prima volta è ùn hà micca vintu a cumpetizione. A sedia ùn hè stata messa in pruduzzione finu à quasi quaranta anni dopu dopu chì a cartera Eames hè stata acquistata da Vitra, a contraparte europea di Herman Miller. Originariamente cuncepitu in l'era post-moderna, questupost mortemu successu ùn hà micca ghjuntu à u mercatu à i primi anni novanta.
A sedia hè fatta di una cunchiglia di poliuretano, un quadru d'acciaio è una basa di legnu. Hè abbastanza longu per mette in, cusì mette in a categuria di chaise.
U disignu stilisticu di a linea di sedie Eames Molded Plastic hà ricuperatu l'interessu in l'ultimi anni, rinfriscà i spazii di co-working, l'uffizii in casa, è ancu i pranzi. U Molded Plastic Chaise Lounge faria un pezzu sola abbagliante in una biblioteca di casa.
Un originale hè attualmente in vendita in eBay per $ 10,000. Ottene una replica di una sedia Eames Molded Plastic da Eternity Modern.
Le Corbusier LC4 Chaise Lounge
L'architettu svizzeru Charles-édouard Jeanneret, più cumunimenti cunnisciutu cum'èLe Corbusier, hà fattu una cuntribuzione considerableu à a scena di u disignu mudernu di mobili cù unu di i so disinni più famosi, u LC4 Chaise Lounge.
Parechji architetti anu utilizatu a so cumpetenza in forme funziunali è custruendu linee dure per creà pezzi unichi per a casa è l'uffiziu. In u 1928,Le Corbusierhà assuciatu cù Pierre Jeanneret è Charlotte Perriand per creà una cullizzioni di mobili impressiunanti chì includia u LC4 Chaise Lounge.
A so forma ergonomica crea a postura di riposu perfetta per una siesta o una lettura, chì furnisce un ascensore à a testa è i ghjinochje è un angolo reclinatu per a spalle. A basa è u quadru sò fatti di l'iconicu azzaru di a mità di u seculu coperto da elasticu è una tela fina o materasso di pelle, secondu a preferenza.
L'uriginali vendenu per più di $ 4,000, ma pudete uttene una replica da Eternity Modern o Wayfair, o un lettinu alternativu da Wayfair. Accoppia sta chaise cromata cù un GiacomoArco Lightper u locu di lettura perfettu.
Sedia da utero è ottomana
L'architettu americanu finlandese Eero Saarinen hà criatu a sedia in forma di cesta è l'ottomanu per l'impresa di design Knoll in 1948. Saarinen era un pocu perfeccionista, crafting centinaie di prototipi per vene cun u megliu disignu. I so disinni anu ghjucatu un rolu integrale in l'estetica iniziale generale di Knoll.
U Womb Chair è Ottoman eranu più cà solu un disignu. Parlavanu à l'ànima di u populu in quellu tempu. Saarinen hà dettu: "Hè statu cuncepitu nantu à a teoria chì un gran numaru di persone ùn anu mai veramente sentitu còmode è sicuru da quandu anu lasciatu u ventre". Dopu avè statu incaricatu di disignà a sedia più còmoda, sta bella maghjina di u ventre hà aiutatu à curà un pruduttu chì chjappà in casa per parechji.
Cum'è a maiò parte di i mobili di questa era, stu duo hè sustinutu da gambe d'acciaio. U quadru di a sedia hè fattu di fibra di vetru stampata impannillata in tela è cuscinata in modu chì pudete solu rilassate è rilassate. Hè una di e sedie da salotto di a mità di u seculu più immediatamente ricunnisciute cù poggiapiedi.
Veni in una varietà di culori è tessuti, facendu un pezzu versatile chì serve cum'è un grande aghjuntu à una stanza o un salottu. Ottene u disignu originale da Design in Reach, o pigliate una replica da Eternity Modern!
Avà chì avete avutu un sguardu à alcuni di i più iconichi, da quale di questi sedie da salotto di a mità di u seculu vi sò più ispirati ?
Any questions please feel free to ask me through Andrew@sinotxj.com
Tempu di post: Jul-31-2023