Cù a crescente dumanda di prudutti di mobili è u mercatu di vendita di mobili sempre più maturu, a strategia di vendita di TXJ ùn hè più limitata à u prezzu è a qualità di a cumpetizione, ma ancu attribuisce una grande impurtanza à u migliuramentu di u serviziu è l'esperienza di u cliente.
U cliente hè u primu, u serviziu hè u primu, a cooperazione Win-Win hè a nostra nova cultura di l'impresa.
In u passatu, se u pruduttu era rottu, puderia solu esse ghjittatu è cumprà novi. Perchè ùn ci hè micca parte, questu hè u più grande rifiutu. Avà, TXJ presta più attenzione à migliurà l'esperienza di u cliente è mette u serviziu prima. Questu include comodità è tranquillità. Una volta chì u pruduttu hà qualchì prublema, TXJ pò furnisce rapidamente suluzioni è furnisce pezzi di rimpiazzamentu gratuitu, in modu chì i clienti ponu rapidamente Prufittate di mantenimentu è altri servizii.
10 millioni di questu annu, 20 milioni di l'annu dopu, 50 milioni di l'annu dopu, ogni ghjornu per enfatizà a vendita, questu hè un sbagliu, successu rapidu impetuous. L'approcciu veru deve esse chì i pruduttori è l'intermediarii anu da travaglià inseme per fà u travagliu di u serviziu. A satisfaczione di u cliente cum'è un indicatore KPI, cumpresi i venditori di fabbrica, solu spedite. Cumprendu u listessu affari, tutte e prestazioni di u mercante hè un sistema di cumissioni, è u bonus hè calculatu da a satisfaczione di u cliente. In questu casu, u cuncettu da a fabbrica à u mercante hè coherente, è u serviziu pò esse cumpletu.
Cum'è un fabricatore, in l'era di e-commerce, risponde à i pruprietarii di marca è e-commerce, ci hè solu unu in a formulazione di a strategia di serviziu, vale à dì, a subversione, affruntà a trasfurmazioni è sfida à l'autosubversion.
Internet hà trasfurmatu a cumpetizione regiunale in una cumpetizione mundiale. Era usatu per cumpete in u paese. Avà chì l'Internet hè dispunibule, deve affruntà a cumpetizione di i paesi mundiali. L'informatizazione rende i prezzi più trasparenti è aperti. In u futuru, l'industria di u mobili entrerà in l'era di pocu prufittu. In u passatu, 40% è 50% di u prufittu grossu ùn esiste micca. Prestu entrerà in l'era raziunale, 20% Maori, è u prufittu netu serà 1%, 2%, è finu à 3%. Cum'è una lama, depende di u travagliu duru, è chì a gestione è u costu pò esse cuntrullati bè. Cumu i pruduttori è l'imprese interagiscenu è cambianu roli, micca vendendu merchenzie, ma guadagnendu soldi vendendu servizii.
?
?
?
?
?
?
Tempu di post: 23-May-2019