Mercatu di Mobili in Cina (2022)
Cù una pupulazione enormosa è una classe media sempre crescente, i mobili sò assai dumandati in Cina, facendu un mercatu estremamente lucrativu.
Nta l'ultimi anni, l'aumentu di l'Internet, l'intelligenza artificiale è l'altri tecnulugii avanzati anu più prumuvutu u sviluppu di l'industria di u mobili intelligente. In 2020, a dimensione di u mercatu di l'industria di u mobili hè diminuita per via di l'impattu di COVID-19. I dati mostranu chì e vendite di vendita al dettaglio di l'industria di u mobili in Cina anu righjuntu 159,8 miliardi di yuan in 2020, in calata di 7% annu annantu.
"Secunnu l'estimi, a China guida a vendita di mobili in linea in u mondu cun una vendita stimata di più di 68,6 miliardi USD in 2019. U rapidu sviluppu di e-commerce in Cina hà aumentatu i canali di vendita di mobili in l'ultimi anni 2-3. A vendita in linea di mobili attraversu i canali di distribuzione in linea hè aumentata da 54% in 2018 à circa 58% in 2019, postu chì i cunsumatori mostranu una preferenza crescente per a compra di prudutti di mobili in linea. A crescita stabile di e-commerce è l'aumentu di i cummercianti chì adoptanu canali in linea per vende i so prudutti di mobili hè prevista per aumentà ancu a dumanda di prudutti di mobili in u paese.
U mitu di "Made in China"
U mitu di "Made in China" hè populari in u mondu. A ghjente pensa chì i prudutti chinesi sò sinonimi di qualità bassa. Questu hè certamente micca u casu. Se i Cinesi avianu fabbricatu mobili mentre cumprumettenu a so qualità, e so esportazioni ùn anu micca aumentatu magnanimamente. Stu puntu di vista hà vistu un cambiamentu in u mondu occidentale da chì i diseggiani anu cuminciatu à fà i so mobili fabbricati in Cina.
Avete sempre più fornitori di qualità in Cina, chì sò capaci di pruduce prudutti di qualità à prezzi accessibili, cum'è Nakesi, una fabbrica di Guangdong, facendu solu OEM per i clienti high-end d'oltremare.
Quandu a Cina hè diventata u più grande esportatore di mobili?
Prima di a Cina, l'Italia era u più grande exportatore di mobili. In ogni casu, in l'annu 2004, a Cina hè diventata u paese cù u più altu numeru di exportazioni di mobili. Da quellu ghjornu ùn ci hè statu cercatu stu paese è hè sempre furnisce u mondu cù a più quantità di mobili. Parechje di i principali disegnatori di mobili anu u so mobili pruduciutu in Cina, ancu s'ellu di solitu, evitanu di parlà. A pupulazione di a Cina ghjoca ancu un rolu vitale per fà di stu paese u più grande esportatore di parechji prudutti, cumpresi mobili. In u 2018, u mobili era una di e prime esportazioni di a Cina cun un valore stimatu di 53,7 miliardi di dollari americani.
L'esclusività di u Mercatu di Mobili Cinese
U mobili pruduciutu in Cina pò esse abbastanza unicu. Pudete ancu truvà elementi di mobili chì ùn utilizanu micca unghie o cola. I pruduttori di mobili tradiziunali chinesi credenu chì i unghie è a cola riducenu a vita di u mobili perchè e unghie arruggini è a cola pò esse liberate. Designanu mobili in modu chì permette à tutte e parte di cunnetta cù l'altri per eliminà l'usu di viti, cola è unghie. Stu tipu di mobili pò sopravvive per seculi s'ellu hè fattu di legnu d'alta qualità. Duvete pruvà per pruvà veramente a mentalità di ingegneria eccezziunale di i fabricatori di mobili chinesi. Vi sarà maravigliatu di vede cumu si culliganu diverse parti senza lascià alcun segnu di cunnessione. Sembra chì solu un pezzu di legnu hè utilizatu per custruisce u pezzu tutale. Questu hè grande per tutti i partiti in l'industria di u mobili - fabricatori, diseggiani è venditori.
Zone induve l'industria lucale di u mobili hè cuncentrata in Cina
Cina hè un grande paese è hà a so industria lucale di u mobili basatu in diversi lochi. U Pearl River Delta vanta a più alta produzzione di mobili. Hà un mercatu di mobili prusperu perchè ci hè una grande dispunibilità di risorse naturali. Altre zone chì sò cunnisciute per e so cumpetenze maravigliose in a produzzione di mobili d'alta qualità sò Shanghai, Shandong, Fujian, Jiangsusuperhero è Zhejiang. Siccomu Shanghai hè a più grande cità metropolitana in Cina, hà un grande mercatu di mobili, probabilmente u più grande in u delta di u fiume Yangtze. E regioni cintrali è occidentali di a Cina ùn mancanu di l'infrastruttura propria in termini di risorse è facilità per avè una industria di mobili prusperante. Questa industria hè sempre in i so primi tempi quì è duverà tempu per sviluppà.
A capitale di a Cina, Pechino, hà un incredibile flussu di risorse dispunibili per a produzzione di mobili. Tutti l'arnesi è e facilità necessarii per a produzzione di mobili sò ancu prisenti quì, cusì più è più pruduttori di mobili sò interessati à avè a so uffiziu corporativa aperta in Pechino.
Perchè a Cina produce mobili di qualità assai megliu cumparatu cù altri paesi
Ancu se a Cina pò avè una reputazione per a produzzione di prudutti substandard, pruduce mobili di qualità eccellente. Sicondu un sondaghju, più di 50 000 cumpagnie fabricanu mobili in Cina. Sorprendentemente, a maiò parte di elli sò imprese chjuche è mediane senza alcuna marca attaccata à elli. Nta l'ultimi anni, alcune imprese sò definitemente emerse in u settore di produzzione di mobili chì anu a so propria identità di marca. Queste cumpagnie anu aumentatu u livellu di cumpetizione in l'industria.
Un sondaghju realizatu da u Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu di Hong Kong (HKTDC) hà revelatu chì l'imprese di mobili chjuchi è medii in Cina ponu guadagnà assai soldi, se ancu un picculu percentinu di a pupulazione tutale cinese decide di sbarazzarsi di i so mobili antichi. cumprà in una estetica più moderna. Questa capacità di adattà è cresce in l'industria hè per quessa chì a fabricazione di mobili in Cina hè a scelta ottima per mantene cù i bisogni è a dumanda di i cunsumatori.
I rivenuti in Cina in crescita
L'aumentu di i rivenuti hè l'indicatore più impurtante chì a Cina produce mobili di qualità megliu in paragunà cù i so cuncurrenti. Sicondu un studiu, solu in l'annu 2010, u 60% di i rivenuti totali di a Cina hè vinutu da a so industria di u mobili vendendu in u locu è in u mercatu internaziunale. U mercatu hà pigliatu un successu in u 2020 per via di a pandemia di COVID-19, ma a crescita à longu andà hè prevista per ricuperà. L'ingrossu di l'industria hè previstu di cresce à un 3,3% annualizatu in i prossimi cinque anni, per un totale di $ 107,1 miliardi.
Mentre chì i mobili di metallo sò diventati più populari in l'Occidenti in quantu à i mobili di legnu, a Cina hè prevista per superà l'Occidenti in questu campu per via di e so cumpetenze maravigghiusu di produzzione di mobili è senza cumprumissu di qualità. Comu diciatu prima, questu hè un bonu signu per i pruduttori è i venditori, postu chì aumenta a percepzione è u valore di u mercatu in tuttu.
Any questions please consult me through Andrew@sinotxj.com
Tempu di post: 27-May-2022