A cuncordanza di u culore di casa hè un tema chì assai persone cura, è hè ancu un prublema difficiuli di spiegà.
In u campu di a dicurazione, ci hè statu un jingle populari, chjamatu: i mura sò pocu prufonda è u mobili hè prufonda; i mura sò prufonde è pocu prufonde.
Sempre chì avete un pocu di cunniscenza di a bellezza, ùn avete micca disignà u culore di terra à u più superficiale - questu solu farà u spaziu tutale in cima. Da u puntu di vista visuale, a terra, i mobili è i muri sò in lochi bassu, mediu è altu, rispettivamente. In questu spaziu verticale, hè necessariu di riflette simultaneamente u cuntrastu è a gradazione di u culore, per fà u spaziu tutale di u spaziu è pare più stereoscopicu.
Luce è scuru sò cunnessi, chì hè cuntrastu; scuru (o luce) hè cunnessu à u mezu, chì hè u gradiente.
Chì ghjè l'ombra di culore? Si riferisce à a luminosità di u culore - aghjunghjendu nìvuru à un culore, a luminosità serà ridutta, pò esse chjamatu "approfondimentu"; invece, agghiuncennu biancu, u splendore aumenterà, pò esse chjamatu "lightening".
In questu modu, l'scelta di u culore di u mobili pò esse determinata quasi, per esempiu: u muru hè biancu, u tarrenu hè giallu, chì appartene à e caratteristiche "muro superficiale, a terra". U mobili in questu tempu deve esse scuru - rossu scuru, giallu terri, verde scuru, etc.
Se u muru hè grisgiu chjaru è a terra hè rossu scuru, questu hè in linea cù e caratteristiche di "in u muru, in fondu in terra". Allora in questu tempu i mobili duveranu sceglie culori chjaru - rosa, giallu chjaru, verde esmeralda è cusì.
A listessa categuria di mobili - cum'è u sufettu principale è u sufettu indipindenti (o sedia nantu à u divano, etc.), a tavola di caffè è l'armadiu di TV, a tavola è a sedia di pranzu. Questi kits, o i pezzi di mobili chì deve esse cumminati inseme, appartenenu à u listessu tipu di mobili.
U requisitu di u culore di u listessu tipu di mobili hè di sceglie "culore adiacente" - fighjate à l'anellu di culore sottu, a relazione trà un culore è i culori di manca è destra nantu à l'anellu di culore hè u culore adiacente: se a tavola di caffè hè blu. , allura u cabinet TV vi Pudete sceglie blu, blu scuru è celu celu.
U culore quì hè u culore di u culore stessu (rigettendu u biancu è u biancu in u culore, vale à dì ùn hà nunda di fà cù a prufundità). Dopu avè sceltu u culore, aghjunghje neru o biancu à u culore sceltu in modu chì a so prufundità hè a listessa di u culore originale, è a selezzione hè cumpleta.
Per esempiu, u sufettu principale hà sceltu rossu scuru, è u neru in u rossu scuru hè sguassatu, diventa rossu - rossu è aranciu rossu, l'aranciu hè u culore adiacente.
Aghjunghjendu a listessa quantità di rossu scuru à i trè culori hè u culore di u sufettu indipindenti chì permettemu - rossu scuru (rossu più neru), caqui (aranciu più neru), marrone (aranciu rossu più neru).
Tempu di post: 30-aug-2019