U significatu di una sedia di pranzu ùn hè mai statu cusì simplice per aduprà per pusà à un manghjà. In questu locu induve ci hè a maiò parte di u focu, sarete più felice s'ellu ùn avete micca.
1. Sedia da pranzu di ferru
Quandu l'estate colpisce, u toccu friddu di l'arti di ferru pò calmà istantaneamente u vostru fattore di agitazione internu.
A cumminazzioni di u biancu è u ferru forgiatu hè ghjustu. Hè ligeru senza perde a texture. Hè gentile è più intellettuale. S'accorda à a tavola di cena di legnu per fà l'estiu frescu è caldu.
Quandu l'artighjanu di ferru duru scontra u verde di menta rinfrescante è piacevule, u duru pò ancu avè una atmosfera chjuca è fresca.
2. Sedia di pranzu in legnu massiu
I pruprietà naturali di i logs facenu ogni manghjà cum'è un picnic in natura.
Quandu si tratta di sedie in legnu, u culore di legnu hè a prima scelta. ùn ci hè micca una scultura di fiori, solu a cumminazione di strisce di legnu inturniate inseme, ci hè una magia chì pò fà a ghjente rilassate.
3. Tissu + legnu
Per fà chì u ristorante si senti più in casa, i tessuti caldi sò essenziali. O duminatu da i culori solidi, o decoratu cù stampe, pò sempre diventà u focu di u ristorante in un mumentu. Supplementatu da u legnu solidu, hè stabile è affidabile, chì face chì stu calore cuntinueghja indefinitu.
?
?
?
?
?
Tempu di Postu: Apr-29-2020