Prevemu chì questi culori inaspettati dumineranu u 2023
Siccomu e previsioni per u culore di l'annu 2023 si sò ghjunti à a fine di u 2022, ci hè piaciutu di vede un cambiamentu evidenti di i toni previsti per duminà l'annu novu. Mentre chì u 2022 era tuttu di verde, u 2023 hè più caldu - è dopu anni di neutri è tonalità di terra fresca, hè stata emozionante à fighjà. Tutti, da Sherwin-Williams à Pantone, stimanu chì diverse sfumature di rosa sò per duminà a nostra vita questu annu.
Avemu vultatu à l'esperti per dumandà perchè questu hè, è cumu duvemu esse pinsà rosa per i mesi à vene.
I culori caldi sò gioiosi è energizanti
Becca Stern, u cofundatore di Mustard Made, hè tutta di rinfurzà una stanza cù un pop luminoso di culore. Ella crede chì questu hè a chjave per capisce perchè i toni caldi, cum'è i rossi è i rosati, sò in tendenza in 2023.
"In u 2023, andemu à vede un rinascimentu di culori gioiosi è ghjuculi - in fondu tuttu ciò chì ti fa sentu bè - cù toni più caldi chì guidanu veramente a strada", sparte Stern. "L'ultimi dui anni si sò inclinati versu culori più freschi è calmanti per creà un sensu di santuariu. Avà, mentre apremu, simu pronti à rinfurzà ancu e nostre palette interne ".
Tendenze in crescita, cum'è Barbiecore, ci hà datu u nostru primu gustu
Stern nota chì questi toni più caldi sò solu una presa più pratica di i tendenzi chì avemu digià vistu.
"Questu hè influenzatu da alcune di e microtendenze di a cultura pop chì avemu vistu finu à u 2022", dice. "In particulare Barbiecore. L'ascesa di tutti i toni caldi ci dà u permessu di passà oltre a rosa millenaria è abbracciate u nostru amore per u rosa in tutte e sfumature ".
I culori più caldi miglioranu ciò chì avemu digià
Kelly Simpson di Budget Blinds ci dice chì i toni più caldi sò u modu perfettu per rinfurzà i nostri spazii neutrali di tendenza precedente.
"In l'anni, avemu vistu u minimalismu in tendenza in a casa", dice Simpson. "I toni più caldi sò un bellu cumplementu à l'estetica di u design minimalismu, è attualmente vedemu tonalità calde più audaci chì aumentanu in pupularità cum'è culori accentu chì animanu una casa altrimenti neutrale."
Per esempiu, Simpson nota Sherwin-Williams Color of the Year, Redend Point. "Redend Point hè un neutrale animatu ma sottile", spiega. "In l'anni precedenti, i pruprietarii anu optatu per i bianchi più caldi, beige, rosa è marroni, è a tonalità malva calda è elegante di Redend Point hè un aghjuntu perfettu à questa gamma di tonalità neutre calde".
Toni più brillanti è rossi aghjunghjenu un pop allegru
Mentre chì certi toni più caldi sò neutri, Simpson hà nutatu chì l'altri sò brillanti, audaci è audaci - è questu hè esattamente u puntu.
"Benjamin Moore hà sceltu una sfumatura più vibrante cù Raspberry Blush, una tonalità rossu-aranciu", dice. "Raspberry Blush cumplementa abbastanza bè stanze neutre aghjustendu un pop luminoso di culore chì hè tuttu ma sottile. Si accoppia bè cù sfumature morbide di grisgiu, biancu è beige, postu chì sti sfumature aiutanu à equilibrà a tonalità luminosa ".
Stern accunsente, nutendu a so punta per l'introduzione di qualsiasi novu culore in una stanza hè di principià cù un pezzu di funziunalità. "Puderà esse qualcosa di simplice cum'è un cuscinu o pò esse un mobili di dichjarazione audace, è custruisce u vostru spaziu da quì", dice. "ùn àbbia paura di sperimentà è pruvà diverse combinazioni di culori. U decoru ùn deve micca esse seriu, divertitevi un pocu ".
Incorporate Toni Caldi Relativi à u vostru Spaziu
Quandu si tratta di sceglie u tonu caldu chì utilizate, Simpson avvirtenu chì a dimensione di u vostru spaziu hè impurtante di cunsiderà.
"I culori caldi ponu purtà un sensu di felicità à una stanza, ma à u stessu tempu, ponu fà chì e camere parevenu più chjuche di ciò chì vulete. Quandu si usanu culori caldi, hè impurtante di pianificà in anticipu, soprattuttu cù stanze chjuche, per evità di creà stanze chì pareanu troppu minuscule ", dice.
U listessu s'aplica à i spazii oversize. "Stanze grandi chì pareanu friddi è distanti sò più adattati per i culori più scuri è caldi", spiega Simpson. "I sfumature d'aranciu, rossi è marroni profondi sò belli in camere più grandi è aiutanu à creà una atmosfera più accogliente".
I toni caldi necessitanu equilibriu
Mentre chì e camere monocromatiche ponu esse fattu bè, Simpson dice chì in a maiò parte di i casi, hè megliu ùn avè micca un culore in tutta a stanza, ma invece di avè un attu di equilibriu cù dui o trè culori. Sè vo pitturate i vostri muri in un caldu rossu o rosa, equilibrate in altri modi. "I neutri sò bè ????cu i culori caldi è ponu aiutà à equilibrà a prufundità di l'ombra più calda", dice Simpson.
Sè vo site digià drittu cù una basa neutra calda, allora Simpson suggerisce di travaglià in più tonalità di terra. "Custruite nantu à a so terra. A stratificazione di sfumature di terracotta s'accoppiarà bè per creà più di un tema di desertu in a casa ", dice.
ùn àbbia paura di sorpresa
Sè vo site veramente appoghjatu in i sfumaturi audaci di rosa è rossu, allora Stern suggerisce di andà in tuttu.
"Una di i mo modi preferiti di stilà questi culori hè un sguardu ombre, chì si move in un gradiente di blush, à bacca, à rossu", dice. "Per quelli chì puderanu esse più novi à u decoru luminoso è culurita, aghju trovu chì questu hè un modu fantasticu per intruduce u culore è a gioia in un spaziu".
Sè site digià à bordu per andà in grassu, allora Stern dice chì pudete amplicà ancu più. "Per quelli più avventurosi cù u culore, ci sò parechje combinazioni di culori belli è sorprendenti chì mi piace, cum'è u papaveru rossu è lilla o una paleta più fiurali di bacca, mustarda è papaveru rossu".
Any questions please feel free to ask me through Andrew@sinotxj.com
Tempu di Postu: Feb-10-2023