Chì tipu di sedia avemu bisognu? A quistione hè veramente dumanda: "Quale tipu di vita avemu bisognu?"
A sedia hè un simbulu di u territoriu per peple. In u locu di travagliu, rapprisenta identità è status; in a casa rapprisenta u territoriu individuale; in publicu, rimpiazza u pesu di u corpu cù i pedi, chì permette à a ghjente di respira. Psicologicamente, a ghjente hà bisognu di un sediu è cercanu un territoriu induve ponu esse posti, cusì u sediu serà datu significatu suciale. Induve pusà, cumu pusà ùn hè micca una attività fisiologica simplice, è spessu hè parti di l'attività suciale. Seduta in un locu induve ci sò più di duie persone, l'Oriente è l'Occidenti sò diffirenti, è hè rude à pusà in u locu impropriu.
è u significatu di cumu pusà hè ugualmente culurita.
I paesi di l'Orienti è di l'Occidenti anu i so propri mudelli classici di sedie chì li facianu à pusàseriu. A piastra dritta di una sedia face chì u corpu di a ghjente sia dignitu è ??seriu, questu hè di dumandà i cumpurtamenti per avè regule da seguità, ma ancu per stabilisce a so propria identità. Hè interessante.
Ci sò parechji casi in quale a ghjente pò rilassate è pusà in i paesi orientali è occidentali. L'evoluzione di a postura di seduta ùn hè micca per via di cambiamenti in i geni fisiologichi umani, ma perchè e persone anu diverse richieste per i so desideri.
A sedia chì permette à u corpu di pose in diverse posture permette à l'occupante di sprime diverse emozioni. "Perchè u sediu hè cum'è hè, ùn sò micca culpèvule di un tali sentimentu". Cù l'affirmazione di i valori individuali da u mudernu. Siate cumplettamente cumpletu.
L'imaginazione di i diseggiani muderni nantu à sedie hè divisa in parechji livelli:
Chì sò i diversi sguardi, cumprese materiali, culori è linii chì ponu trasmette emozioni è valori?
Qualessu tipu di bisogni ponu esse ottenuti da diversi stili di seduta?
Quanti lati di una persona ponu esse spartuti da diverse sedi?
Ancu se u disignu hà a rispunsabilità di suddisfà u desideriu, cumu per suddisfà hè bisognu di saviezza. In a nova era, avemu affruntatu u deterioramentu di l'ambiente naturale, l'intensificazione di i cunflitti civilizzati, u mercatu cumpetitivu glubale, è i valori è i mezi di u passatu ùn sò micca abbastanza per aiutà à ottene risorse di sviluppu durevule. Allora chì hè a direzzione di i sforzi di disignu? Chì valore ci hè chì deve esse creatu da una nova generazione di diseggiani?
Quelli chì sò stati scelti da i tempi sò rispunsevuli di a scelta di u so tempu.
?
Tempu di Post: 30-May-2019