L'industria di l'arredamento di casa in Cina hà un forte vantaghju cumpetitivu in a catena di l'industria in u mondu, per quessa, hè previstu chì a maiò parte di l'imprese ùn sò micca affettati significativamente.
Per esempiu, l'imprese di mobili persunalizati cum'è u mobili europeu, Sophia, Shangpin, Hao Laike , più di 96% di l'affari hè principalmente per l'esportazione domestica, è l'esportazione in i Stati Uniti hè insignificante, cusì basicamente micca affettatu da l'aumentu di i tariffi; Minhua Holdings, Gujia Home è l'espurtazioni di Xilinmen à u mercatu di i Stati Uniti contanu per una piccula parte di i rivenuti, seranu affettati, ma sò ancu in u range controlable.
In cuntrastu, i cambiamenti drastici in l'ambienti di u cummerciu internaziunale anu u più grande impattu annantu à l'affari di l'esportazione chì s'appoghjanu in l'imprese di mobili americani.
Per d 'altra banda, l'industria di l'esportazione di u mobili di a Cina hè diventata più forte in a feroce cumpetizione di u mercatu globale. Hà una catena industriale sana, vantaghji di costu è scala, alta qualità è prezzu bassu, è hè difficiule per i Stati Uniti di truvà capacità alternativa in pocu tempu.
Un esempiu interessante hè a Shanghai Furniture Fair, chì hà sempre attribuitu impurtanza à l'esportazioni. Quandu i friczioni di u cummerciu Sino-US si riscaldavanu l'annu passatu, i cumpratori americani ùn anu micca riduciutu e so perdite è stabilitu un novu record.
?
Chì sò l'imprese di mobili chinesi chì sò più affettati da a guerra cummerciale Sino-US ?
L'impattu nantu à e fabbriche di mobili di cumerciu straneru chjuche è mediu sarà immediata.
Sapemu una fabbrica di mobili di cumerciu straneru, i prudutti di l'esportazione sò principarmenti venduti à Corea di u Sud, Australia è America di u Nordu. Quandu si tratta di guerri di cummerciale, a persona rispunsevuli si senti assai.
"I nostri ordini sò diminuiti in l'ultimi anni. Ci era più di 300 persone in a nostra fabbrica prima, è avà sò solu più di 100 persone. In i primi anni, quandu ci era più ordini, più di cuntenituri 20 puderanu esse esportati in ghjennaghju, è avà sò solu sette in un mesi. Ottu cuntenituri; a stagione precedente di l'ordine hè longu, è a cooperazione à longu andà hè una cuuperazione longu. Avà hè l'accortamentu di a stagione di l'ordine, è hè principalmente di corta durazione. Ricertamenti, per via di l'impattu di a guerra cummerciale, ùn avemu micca assai ordini di u mercatu americanu chì anu persu almenu 30% ".
?
Cumu l'imprese di mobili chinesi duveranu trattà cù e guerre di cummerciale Sino-US?
In più di sparghje una parte di a pruduzzione in l'Asia Sudueste, a cumpagnia chinesa deve ancu esse dispersa à l'altru finale, u mercatu. ùn pò micca fucalizza troppu in un mercatu unicu, u mondu hè cusì grande, perchè duvemu spicializà in u mercatu di i Stati Uniti?
Cumpagnia specializata in u mercatu di i Stati Uniti deve esse attentu à u fattu chì i tariffi americani nantu à i prudutti chinesi oghje sò da 10% à 25%; anti-dumping contr'à stanze di legnu solidu più di una decina d'anni fà, l'anti-dumping d'oghje contr'à l'armarii, l'armarii di u bagnu è i materassi pò esse dumani Sarà divani, tavule è sedie ... anti-dumping. Per quessa, i pruduttori cinesi devenu decentralizà a produzzione in u back end è diversificà u mercatu in u front end. Ancu s'ellu hè assai stancu, hè una tendenza inevitabbile.
?
Tempu di post: 23-May-2019